Madeline De Stoffenmadam

My passion…

To blog or not to blog…

2 reacties

De kogel is door de kerk, ik start een blog! De kans is groot dat ik hier helemaal geen tijd voor heb, maar dat zien we dan wel weer!

Sinds een 2-tal jaar voel ik een sterke drang om creatief bezig te zijn, van een lapje stof of een stukje wol iets moois en draagbaars / bruikbaars te maken.

Helaas ontbreekt het mij dikwijls aan tijd om mijn projectjes uit te werken! Naast mijn creatieve hobby zijn er ook nog mijn 4 hartekkes die aandacht en zorg vragen, de hubby die een portie “attention” wil, een druk sociaal leven met hele toffe vrienden en familie … oh ja, en dan ook nog die voltijdse, no 9 to 5 mentality, job die mij ’s nachts wakker houdt!

Op deze blog kan je dus mijn crea-projectjes verwachten, de “dingens des levens” die mij bezig houden, maar ook een beetje mijn “ei” dat ik af en toe kwijt wil.
Het is mij nog niet helemaal duidelijk hoe dat “bloggen” net in zijn werk gaat, dus wat gestuntel hier en daar… tja, dat zal je er voorlopig ook nog even moeten bijnemen. :-)

Auteur: Madeline De Stoffenmadam

Madeline = mijn 2 de naam * mama van mijn 4 hartekkes * Vrouw van een man uit de duizend * Druk Druk Druk * zou 48 uren in een dag willen * creatief * Naaien * Breien * haken * onrustige geest * prijst zich gelukkig met heel wat toffe vrienden en familie * gaat haar droom achterna en start in february 2014 met een stoffen en wol winkeltje!!

2 thoughts on “To blog or not to blog…

  1. Welkom in blogland. Ik ben ook nieuw sinds januari, met vallen en opstaan! Ik heb ook nog veel vragen, hoor!

  2. Bedankt! 🙂 Ik was al een aantal keer bij jou op bezoek, leuke schrijfstijl en een bron van inspiratie! 🙂

Geef een reactie

