Madeline De Stoffenmadam

My passion…

Waar voetbal al niet goed voor is!

3 reacties

Hubby naar de voetbal met de mannen, dus ik had de keuze… een terraske doen en nog even genieten van het zonnetje, of dat reisdekentje voor Charlotje afwerken! Moeilijk….

Beide dan maar! Eerst lekker iets gaan eten en drinken op een terraske in Lier, en dan toch nog snel dat dekentje afgewerkt!
Ik ken er eentje die een gat in de lucht gaat springen met haar eigendom!

dekentje Charlotte

Auteur: Madeline De Stoffenmadam

Madeline = mijn 2 de naam * mama van mijn 4 hartekkes * Vrouw van een man uit de duizend * Druk Druk Druk * zou 48 uren in een dag willen * creatief * Naaien * Breien * haken * onrustige geest * prijst zich gelukkig met heel wat toffe vrienden en familie * gaat haar droom achterna en start in february 2014 met een stoffen en wol winkeltje!!

3 thoughts on “Waar voetbal al niet goed voor is!

  1. Coooooooool 🙂

  2. Zou ik ook gedaan hebben!!

Geef een reactie

