Madeline De Stoffenmadam

My passion…

Eén-jarig prinsje en zijn poolparty

4 reacties

Bijna niet te geloven, 1 jaar is mijn prinsje al geworden, ze worden veel te snel groot toch!

Je eerste vejaardag vieren, in het zonnige Spanje aan het zwembad, en dan nog heel wat leuke vriendjes erbij die mee zijn op vakantie… geef toe, het is niet iedereen gegund!
Zie hem ne keer blinken met zijn polkadotjes kroon en een stoere geflockte 1 erop!

8466_10201570291597733_1960939918_n

De stof heb ik ooit eens gekocht op het stoffenspektakel en de flockfolie heb ik besteld bij Juffertje Uil!

SAM_0986SAM_0985SAM_0992

Wel jammer eigenlijk dat je zo een kroontje maar 1 dagje draagt! Maar aangezien niet de ganse familie en alle vrienden mee op vakantie waren, komt er binnenkort nog een extra verjaardagsfeestje aan voor Emieltje, en kan die kroon nog een keertje schitteren op dat super ventje zijn hoofdje!

Auteur: Madeline De Stoffenmadam

Madeline = mijn 2 de naam * mama van mijn 4 hartekkes * Vrouw van een man uit de duizend * Druk Druk Druk * zou 48 uren in een dag willen * creatief * Naaien * Breien * haken * onrustige geest * prijst zich gelukkig met heel wat toffe vrienden en familie * gaat haar droom achterna en start in february 2014 met een stoffen en wol winkeltje!!

4 thoughts on “Eén-jarig prinsje en zijn poolparty

  1. Keileuk…ik kon het niet geloven dat je het kroontje zelf gemaakt hebt…

  2. Pingback: Een presentje… of 2 | Madeline Makes

  3. Pingback: Over vakantie, en kronen, en inspiratie! | Madeline De Stoffenmadam

Geef een reactie

