Madeline De Stoffenmadam

My passion…

We hebben al alles…

Een reactie plaatsen

tja, en ik geef toch altijd graag een cadeau’tje, da’s toch zoveel leuker dan centen in nen enveloppe.

En het antwoord “we hebben al alles” hielp natuurlijk niet bij de keuze naar nog een gepast cadeau! Hoewel… de tip “breng anders een pak pampers mee” bracht mij op een idee!

En omdat mijn tweelingsbroers ook samen zwanger waren, moest het dus in 2-voud gemaakt worden!

Met nog 3 dagen te gaan vooraleer we verwacht werden op de babyborrel van broer nummer 1 moest het toch nog wel lukken om een pampertaart te maken! Hubby naar de winkel gestuurd voor pampers, Madeline snel nog naar de Ava met hartekke nummer 3 om … tja, wat eigenlijk (?)  allemaal te gaan halen om die pampertaart te maken… Ik kwam uiteindelijk thuis met een spaarpotje, bruin sierlint en elastiekskes!

En zie hier het resultaat… chique toch! Even getwijfeld of ik er de babyproductjes wel of niet zou opzetten, less is more toch! ‘k heb ze er toch maar bij opgezet, nog een centje in de spaarpot, verpakt in cellofaan et VOILA!!

Voor broer nummer 2 werden er kleertje tussen de taart gepropt en leuke rammelaartjes als extra touch!

pampertaarten

Auteur: Madeline De Stoffenmadam

Madeline = mijn 2 de naam * mama van mijn 4 hartekkes * Vrouw van een man uit de duizend * Druk Druk Druk * zou 48 uren in een dag willen * creatief * Naaien * Breien * haken * onrustige geest * prijst zich gelukkig met heel wat toffe vrienden en familie * gaat haar droom achterna en start in february 2014 met een stoffen en wol winkeltje!!

Geef een reactie

