Madeline De Stoffenmadam

My passion…

Living a dream…

4 reacties

De eerste fantastische week van mijn nieuw leven zit erop en de enige spijt die ik heb is dat ik dit niet veel eerder heb gedaan! 🙂

Van alle super momenten de afgelopen week, is er eentje dat er met kop en schouders bovenuit stak… mijn hartekke dat op woensdag namiddag niet naar de naschoolse opvang hoeft! Zo fier als ne gieter is ze, met een helemaal zelfgemaakt knuffeltje voor haren broer! 🙂

014Knuffeltje: Zo Geknipt
Kleedje: Louisa Dress van Compagnie-M
Stof: Madeline De Stoffenmadam

Auteur: Madeline De Stoffenmadam

Madeline = mijn 2 de naam * mama van mijn 4 hartekkes * Vrouw van een man uit de duizend * Druk Druk Druk * zou 48 uren in een dag willen * creatief * Naaien * Breien * haken * onrustige geest * prijst zich gelukkig met heel wat toffe vrienden en familie * gaat haar droom achterna en start in february 2014 met een stoffen en wol winkeltje!!

4 thoughts on “Living a dream…

  1. Oh zo’n mooie blogposti! Ik probeer zeker één van de weken eens binnen te springen! Ik heb toch ook vak hetzelfde gevoel hoor. Waarom heb ik dat niet eerder gedaan!? M 🙂

  2. Zo leuk om die berichten over de opstart van je zaak te lezen, Het enthousiasme spat hier van het scherm! Veel succes ermee! Ik voeg je winkel toe aan het lijstje bij mijn volgende update 🙂

Geef een reactie

