Madeline De Stoffenmadam

My passion…

De balans

Een reactie plaatsen

6 weken later, tijd voor een balans!

Is’t nog plezant? Absoluut!

Gaat alles zoals gepland? Laat ons zeggen dat plannen regelmatig wat worden bijgestuurd. We zijn niet vies van hard werk dus dat scheelt een pak!

Zo een zaakje uit de grond stampen, het is niet van de poes. Maar ondanks al het nachtwerk, ondanks het feit dat mijn sociaal leven momenteel op een wel heel laag pitje staat, ondanks het feit dat ik nog minder achter mijn naaimachine zit dan vroeger blijft dit de beste beslissing uit mijn leven! 🙂

Er zijn wel eens wat mindere dagen, dan slaat de twijfel toe. Doe ik hier wel goed aan? Maar met al die fantastische mensen die ik iedere dag leer kennen en een nieuwe wereld die voor mij opengaat verdwijnen die twijfels weer als sneeuw voor de zon! 🙂

Zijn er al grote teleurstellingen? Oh ja… absoluut! Ook in deze sector is niet iedereen zo “puur van hart”. Dat was even een zware dobber, en mijn groot vertrouwen in mijne medemens kreeg toch efkes een serieuze deuk. Mijn rechtvaardigheidsgevoel en mijn gezond verstand gaan dan nogal eens in de clinch met elkaar. Het duurt nooit lang… even slikken en weer doorgaan zoals ze zeggen! Een wijs iemand zei me, Och Nans, Honesty is an expensive word, it cannot be expected from cheap people! Ik moest wel efkes lachen… maar eigenlijk word ik daar gewoon triestig van. Het kon ook anders…

So overall – de balans… overwegend positief! 🙂 En zo hier en daar ben ik er toch in geslaagd om een mini projectje af te werken! 🙂

Een “overschot” circelsjaaltje!

001

 Vingerloze handschoentjes. Mijn hartekke vond het maar niks om te poseren met diene wol op haar bolleke!

005

Dit was meer haar ding! 🙂

007

         Een baby dekentje! 

002

Een tricot zomerkleedje gemaakt in stofke uit de exclusieve Lillestoff collectie.

015

Stofkes: Stenzo & Lillestoff van uit mijn winkeltje!

Patroontjes: Sjaaltje, handschoendjes en dekentje = uit de losse hand

Kleedje: Ottobre 02/2013

Auteur: Madeline De Stoffenmadam

Madeline = mijn 2 de naam * mama van mijn 4 hartekkes * Vrouw van een man uit de duizend * Druk Druk Druk * zou 48 uren in een dag willen * creatief * Naaien * Breien * haken * onrustige geest * prijst zich gelukkig met heel wat toffe vrienden en familie * gaat haar droom achterna en start in february 2014 met een stoffen en wol winkeltje!!

Geef een reactie

