Madeline De Stoffenmadam

My passion…

Gewoon… gelukkig!

4 reacties

Een gelukkige madam, dat ben ik!

Het zijn hectische maanden geweest, een rollercoaster van emoties, te weinig slaap en slecht eten. Maar de laatste weken voel ik me wat rustiger. Af en toe geraakt het kopke weer eens leeg, ik geniet van mijnen hubby en mijn hartekkes, de winkel draait goed en we amuseren ons daar gelijk zot!

Jawel, ik ben een contente madam! Dat ik weer wat tijd kan maken om te naaien zit daar zeker voor iets tussen. Nog niet veel, maar voorlopig wel genoeg voor een beetje feel-good momenten. 🙂

Tijdens de workshop werken met tricot vandaag, met een bende plezante madammen, kreeg ik ineens toch ook een kriebelke om een stofke om te toveren… op minder dan een kwartiertje stak mijn rokje in mekaar. Soms mag het al eens simpel zijn, want simpel… dat is ook mooi!

foto 1

 

Die stola, die was vorige week al klaar… da’s voor een volgende blogpost, met een tutorial! 😉

foto 3

Stofke: Little Daisy uit mijne winkel

Auteur: Madeline De Stoffenmadam

Madeline = mijn 2 de naam * mama van mijn 4 hartekkes * Vrouw van een man uit de duizend * Druk Druk Druk * zou 48 uren in een dag willen * creatief * Naaien * Breien * haken * onrustige geest * prijst zich gelukkig met heel wat toffe vrienden en familie * gaat haar droom achterna en start in february 2014 met een stoffen en wol winkeltje!!

4 thoughts on “Gewoon… gelukkig!

  1. Simpel,eenvoudig, dat. Makt een rokje mooi!

  2. Zot van de stola!!!!! Very nice

  3. Pingback: Meer dan één passie… | Madeline De Stoffenmadam

Geef een reactie

