Madeline De Stoffenmadam

My passion…

Ook wel eens tof… zo bandwerk!

2 reacties

Veel hartekkes in huis betekent af en toe eens bandwerk! 2 daarvan zijn al in de so called “adult world” beland, maar als het erop aankomt blijven het toch kinders! 🙂

“Maak je voor mij geen toiletzak?? Ik ga toch ook op verlof!”

Dus er komen er nog aan, maar voorlopig al deze 2…

003

Die voor Charlotje was al even klaar, en nu ook die van Emiel!

Ik maak de meeste toilettasjes volgens dit voorbeeld, maar dan iets groter. In Charlotte haar zakje heb ik voor- en binnenzakjes gemaakt, maar bij Emiel enkel een binnenzakje en “valse” voorzakjes. Die gaan dus niet open! 🙂

Stofjes zakje Charlotte: Tender Tulips Orange van Soft Cactus en een petrol blauw uni katoentje. Stofjes zakje Emiel: Rocket age orange en Rocket Main Blue van  Riley Blake – allemaal uit mijn winkeltje

Auteur: Madeline De Stoffenmadam

Madeline = mijn 2 de naam * mama van mijn 4 hartekkes * Vrouw van een man uit de duizend * Druk Druk Druk * zou 48 uren in een dag willen * creatief * Naaien * Breien * haken * onrustige geest * prijst zich gelukkig met heel wat toffe vrienden en familie * gaat haar droom achterna en start in february 2014 met een stoffen en wol winkeltje!!

2 thoughts on “Ook wel eens tof… zo bandwerk!

  1. Zalig toch dat ze hun mama nog steeds nodig hebben 😉

Geef een reactie

