Madeline De Stoffenmadam

My passion…

Groen!

1 reactie

Groen, alles groen! Tegenwoordig wil ze geen andere kleur meer dan groen! Groene schoenen, groene slippers, groene rokjes … het is nu niet dat ik dat geen mooie kleur vind! Echt niet trouwens, groen is ook één van mijn favoriete kleuren, maar een ander kleurtje zo nu en dan mag toch wel!

22 juni vieren we  Charlotte haar lentefeest, en het stofje dat ik in gedachten heb is dus alles behalve groen! Ik probeer al een aantal weken te negotiëren over een ander kleurtje maar het blijft groen!

Tot vandaag… er is een compromis!

Ik maakte eerder deze week nog eens een Lucy uit zelfgemaakte kleertjes 1. En ditmaal in haar favoriete kleurtje, groen dus! In het Soft Cactus stofke Lasting Leaves groen had ik zelf nog niks gemaakt, dus het werd hoog tijd!

Ik zou dit combineren met een oud roze paspel… zie je hem? Nee? Awel, ik ben hem vergeten! Echt, het rokje was helemaal klaar als ik de paspel op tafel zag liggen! Grrr, toch effe boos op mezelf want oud roze en Lasting Leaves groen, geloof mij, dat is een super combinatie. Maar in dit rokje zit hij dus niet!

019

Maar om nu terug te komen op dat groen en de jurk voor het lentefeest, omdat ze nu weer een groen rokje heeft gekregen en er binnenkort helemaal geen andere kleur meer in haar kleerkast zal hangen (= zegt mama tegen Charlotte) mag ik toch een kleed in een andere kleur maken,  ALLEEN … er moet wel groen inkomen! Awel, daar kan ik mee leven! 🙂

Nog eventjes spelen op “den Dijk”, my Queen of the Jungle!

 023

039

En kijk eens waar mijn hartekkes (en ook den hubby en ik) vandaag ook heel erg blij van werden… Ons poes Jeanneke kreeg mini poesjes! 6 stuks in totaal! De mama poes bijstaan tijdens de bevalling, awel, dat is toch wel een heel fijn gevoel.De mini poesjes mogen binnen een 6 tot 8-tal weken geadopteerd worden … dus wie één van deze katjes een warme thuis wil geven mag een seintje geven.

foto

De zwangerschap was ” een accidentje”! Jeanneke doolde al een paar dagen rond in den bos in Vilvoorde toen wij besloten om haar mee naar huis te nemen. Ze bleek geen buitenkat te zijn, en onze kater die is al gecastreerd, dus we zagen niet onmiddellijk een reden tot sterilisatie. Tot Jeanneke toch besloot de buurt te verkennen, ze bleef direct een 3-tal dagen weg! Ik hoor het me nog zeggen tegen den hubby… “Wij moeten maken da we die kat laten steriliseren”… maar het was te laat! 🙂

Auteur: Madeline De Stoffenmadam

Madeline = mijn 2 de naam * mama van mijn 4 hartekkes * Vrouw van een man uit de duizend * Druk Druk Druk * zou 48 uren in een dag willen * creatief * Naaien * Breien * haken * onrustige geest * prijst zich gelukkig met heel wat toffe vrienden en familie * gaat haar droom achterna en start in february 2014 met een stoffen en wol winkeltje!!

One thought on “Groen!

  1. Knap rokje, het staat haar echt geweldig ! En Jeanneke is precies ook onder de indruk van zoveel klein geweld. ’t Is dat we er hier zelf al 3 hebben, anders adopteerde ik er graag eentje. Hopelijk vinden jullie er een lieve thuis voor.

Geef een reactie

