Madeline De Stoffenmadam

My passion…

Zon, Zee en Beanies!

Een reactie plaatsen

Een tijdje geleden wilde ik absoluut meedoen met de Rowan Afghan Knitalong! Het projectje liep al 2 weken toen ik ervan hoorde dus begon ik aan een inhaal maneuver… eentje dat mij erg duur is komen te staan. Het resulteerde in een tennis elleboog en de afgelopen 2 maanden zijn dus een hel geweest voor mijn armke!

Haken, breien… allemaal niet meer toegestaan. Net voor ik vertrok op vakantie kreeg ik een cortisone spuit en werd er “platte rust” voorgeschreven!

En kijk eens… de 2de week ging het al een pak beter dus ik dacht; ik test, al rustend, eens of de arm al weer meewil!

282

 

Het is nog niet over, en of ik er goed aangedaan heb die 3 beanies te haken betwijfel ik ten zeerste… maar ze zijn wel klaar!

Als er vraag is naar de tutorial voor deze modelletjes dan hoor ik het wel! 🙂

Mijn schatjes!

009

Missy Beanie!

012

Sloggy Beanie!

014

016

French Beanie!

019

Ik gebruikte voor alle 3 de beanies de zachte Merino wol van Austermann, één van mijn favoriete wolmerken!

Auteur: Madeline De Stoffenmadam

Madeline = mijn 2 de naam * mama van mijn 4 hartekkes * Vrouw van een man uit de duizend * Druk Druk Druk * zou 48 uren in een dag willen * creatief * Naaien * Breien * haken * onrustige geest * prijst zich gelukkig met heel wat toffe vrienden en familie * gaat haar droom achterna en start in february 2014 met een stoffen en wol winkeltje!!

Geef een reactie

